mandag den 18. august 2014

Træning 18. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.20, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Jeg havde i nat overnattet nede i fængslet da jeg skulle møde igen tidligt hertil morgen, så dagens første pas blevblev trampet på løbebåndet her nede. Stod en anelse tidligere op end jeg plejer - men havde også en lidt længere morgentur på programmet, da der skal ædes nogle kilometer hvis jeg skal nå mit uge mål :-) De 17 km morgentur blev snittet i tempo 4.05 m/km..... var generelt rigtig fint løbene og kunne sagtens mærke at både lørdag og søndag har været lidt mængde mæssigt fattige.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Hertil eftermiddag stod den på sport med de indsatte, havde taget mine faste-løbe-fange-makker med ud omkring boldbanen, hvor jeg startede med at jogge 10 km i 4.30 tempo sammen med ham, herefter satte jeg farten op og løb yderlig 7 kilometer i omkring 3.45 tempo. Endte med at snitte det samlede pas i 4.12 m/km. Var igen ganske fint løbene. 
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Endnu en mandag med 3 trænings pas er vel overstået - i forhold til sidste uge har jeg øget endnu en lille smugle, det er i alt blevet til 43 km i dag i omkring 4.08 i snit. Aftenens sidste pas blev løbet på båndet nede i personalehuset inden jeg vendte snuden hjemad mod Aarhus. Alt i alt er det gået glimrende i dag og jeg har følte fint med overskud på samtlige af de mange kilometer. god start på ugen..... I morgen står den på et rolig pas fra morgenstunden af og til aften DHL stafet sammen med InSport knejterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar