onsdag den 20. august 2014

Træning 20. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 07.15, 14 km (restitution)
Generelt: Løb en rolig gang restitution hertil morgen efter at jeg havde fået fri fra nattevagt. De 14 km blev snittet på bånd i 4.29 m/km, har været lidt spændt og øm i mit højreben siden i går så tænkte jeg hellere måtte holde tempoet lidt nede. Ømheden er ikke noget specielt satser jeg på.... har tidligere døjet lidt med det samme - og det plejer bare at skulle løbes væk ;-) host host.... ej det plejer at hjælpe med lidt selvmassage og udstrækning.
Aften
Fysisk: Kl. 19.50, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil aften inden jeg skulle møde på nattevagt igen - Jeg var ganske fint løbene og de 18 km blev snittet i 4.09 m/km. Jeg lagde ligesom i morges stille og roligt ud i 4.29 tempo - men skruede stille og roligt op for farten, sluttede i 3.45 tempo. Var ganske fint løbene men baglåret er stadig lettere ømt - selvom det har hjulpet med en masse udstræk i løbet af dagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar