fredag den 15. august 2014

Træning 15. august 2014

Fysisk: Kl. 10.30, 36 km (Langtur inkl. MP)
Generelt: Så var det blevet tid til den ugentlige langtur, som i dag dikterede 36 km inkl. 5 km marathon pace til slut. Kørte ned i midt byen hertil formiddag, hvor jeg startede dagens pas ud fra parkeringspladsen ved trænings centeret, herfra løb jeg ud omkring Brabrandsøen og Åbrinken som jeg rundede 3 gange, jeg retunerede til træningscenteret efter 28 km på 1 time og 54 minutter, Her fortsatte jeg direkte på båndet efter at have tanket lidt Nutrixxion energi drik på kroppen :-) Det blev til yderelig 8 km hvor jeg sluttede af med 5 km i marathon pace. Alt i alt blev de 36 km snittet i tempo 3.59 m/km - Det kører bare virkelig virkelig godt i øjeblikket og jeg føler mig i suveræn form for tiden. Herudover vil jeg endnu en gang lige nævne Nutrixxions xx-force energi drik, som jeg supplerede med igen i dag på mine langetur, Den er bare virkelig effektiv!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar