fredag den 29. august 2014

Træning 29. august 2014

Middag
Fysisk: Kl. 11.15, 12 km (restitution)
Generelt: Løb dagens første trænings pas her i det nordjyske, Jeg var i sagens natur godt træt i benene - så det handlede blot om at jeg skulle løbe ultra langsomt her på dagens første pas. Jeg startede med at løbe små 5 km i snit 4.30 hvorefter jeg samlede trunten op da hun endelig havde gjordt sig klar - herefter løb vi 8 km sammen stille og roligt i tempo 5.05. Det samlede snit blev cirka 4.50 for mit vedkommende. ganske udemærket træningspas hvor jeg fik det ud af det som jeg ville.... nemlig at fremme restitutionen :-)
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb igen dagens andet pas i det nordjyske i og omkring Strandby. Denne gang var jeg dog alene afsted og efter 2 kilometer langsom opvarmning skruede jeg gevaldigt op for tempoet - så jeg vendte retur til aftensmad med 10 km i bagagen i snit 4.06 m/km. Alt i alt en glimrende trænings dag hvor jeg har fået nogle flere kilometer i benene. Kroppen er lidt brugt efter i går - men benene har det overraskene rigtig godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar