mandag den 4. august 2014

Træning 4. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 11 km (varighedsløb)
Generelt: En ganske normalt gang varighedsløb på båndet nede i fængslet, ganske som jeg plejer og har gjordt tusinde gange før når jeg overnatter der nede. Lagde stille og roligt ud i 4.30 tempo og sluttede i 4.00 tempo. Det samlede snit blev 4.12 m/km. Var alt i alt ok løbene.
Eftermiddag
 
Fysisk: Kl. 14.15, 20 km (Varighedsløb)
Generelt: Lidt en tur som i morges bare dobbelt så lang og en anelse hurtigere.... de 20 km blev futtet på samme bånd og i snit 4.09 m/km. Var ganske fint og let løbene da jeg først kom i gang. Fin mellem lang tur......
Aften
Fysisk: Kl. 20.30, 7 km (Varighedslæb)
Generelt: Lige som de foregående mandage nappede jeg tre trænings pas, Hensigten med aftenens tur var blot at komme lidt ud og restituere, men var faktisk ganske ganske fint løbene - så fortsatte blot tempoet fra tidligere i dag.... de 7 km blev snittet i 4.13 m/km. Alt i alt har jeg været rigtig fint løbene hele dagen, som har budt på 38 kilometer.... GOD trænings dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar