torsdag den 28. august 2014

Træning 28. august 2014

Fysisk: Kl. 09.30, 40 km (langtur)
Generelt: Dagens program dikterede langtur.... og en af de rigtige lange af slagsen - faktisk den længste på programmet inden marathon. Jeg havde været på arbejde i nat og skulle på arbejde igen her ved 13.30 tiden, så det passede perfekt med at jeg nappede turen nede i Horsens. Jeg startede ud fra fængslet ude på Enner mark hvorfra jeg løbe de første 30 km udover "markerne", startede stille og roligt ud og øgede en lille smugle undervejs, jeg var retur til fængslet efter 30 km i snit 4.02 m/km - her holdte jeg 2 minutters pause hvor jeg lige fik noget energi drik og skiftede sko til mine Adizero Boston futter. Her løb jeg efterfølgene 10 km på båndet i træningsrummet - jeg indlagde 5 km marathon pace fra kilometer 33-38, hvorefter jeg nappede to halv rolige kilometer så passet i alt blev på 40 km. Jeg var intet mindre end formiddabel godt løbene i dag.... FUCK jeg er i kongeform :-) Og FUCK det var fedt at få dette sidste frygtede marathon pas i bogen. nu har jeg kun medium lange tur på programmet på omkring de 25-30 km, hvis man altså kan kalde dem det - men de kommer tilgengæld til at indeholde en del mere fart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar