lørdag den 9. august 2014

Træning 9. august 2014

Fysisk: Kl. 10.00, 13 km (lilleå løbet)
Generelt: Tog her til morgen sammen med min ven og hans lille pige ud til det lokale byløb i Hadsten, kom hjem fra nattevagt kl 08.00 så det var mere eller mindre direkte videre der ud. Lillå løbet bliver afholdt i forbindelse med den lokale byfest og kræmmermarked, det er faktisk et løb som jeg barn også har deltaget i - i forbindelse med at min far også har deltaget og vundet løbet for efterhånden snart 20 år siden :-) Efter en kort opvarmning deltog jeg på den lange rute på 7,5 kilometer som bød på varieret underlag og to ret så stejle og lange stigninger undervejs. Jeg kom i mål i et snit tempo på 3.34 m/km, altså lidt langsommere end mit marathon pace. alt i alt vil jeg kategorisere dagens løb for en let tempo tur i varieret tempo. Men fin fin træning..... og uden at være presset af nogle konkurrenter vandt jeg også løbet og kan derfor tilføje Lillå løbet til mit CV...... hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar