søndag den 17. august 2014

Træning 17. august 2014

Fysisk: Kl. 06.40, 11 km (tempotur)
Generelt: Kørte hertil morgen ned til træningscenteret på arbejde, så jeg kunne nappe dagens pas inden jeg skulle møde. Jeg startede ud på båndet kl. 06.40 og herfra øgede jeg fra starten farten, efter de første par kilometer havde jeg nået en hastighed på 3.15 m/km...... denne holdte jeg resten af vejen, så jeg således fik en 9 kilometer tempotur i omkring mit halvmarathon pace i benene. Jeg var generelt rigtig rigtig godt løbene hvilket jeg faktisk synes at jeg har været det meste af ugen. Kroppen er bare i tip top form pt og er efterhånden ved at være godt trimmet til.... Nu står den på hvile resten af dagen imens jeg er på jobs - så jeg kan være frisk og veludhvilet når jeg i morgen tidlig tager hul på endnu en hård uge. Alt i alt har denne uge budt på 180 km i snit 4.01 m/km, herunder har jeg haft tre fart pas og en lang tur inkl marathon pace. Det kører bare i øjeblikket!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar