lørdag den 30. august 2014

Træning 30 .august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 07.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens førte tur blev løbet i det nordjyske, havde aftalt med trunten at jeg skulle løbe ud og hente rundstykker. Så efter en god lang omvej til bageren enten jeg retur ved morgenbordret med 5 rundstykker og 10 km i snit 3.18 m/km. Jeg var ganske udemærket løbene.... tog stadig lidt træt i kroppen.
Aften
Fysisk: Kl. 18.15, 15 km (restitution)
Generelt: Efter at have tilbragt hele eftermiddagen med masser af god mad til min nieces fødselsdag, løb jeg en længere restitutions tur på båndet hjemme i Aarhus.... benene var stadig lidt tunge og trætte - så holdte tempoet helt nede. det blev i alt til 15 km i snit 4.28 m/km. I morgen har jeg lagt ugens tempotur som en del af marselisløbet. Jeg løber den korte rute på 6 km og satser på bare at hammer igennem... forventer dog IKKE nogen super tid - da kroppen er træt og den høje mængde efterhånden  begynder at sætte sine spor. Så det er lækkert at kunne se en ende på denne hård periode - for nu varer det godt nok ik længe før nedtrapningen så småt sætter ind :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar