mandag den 25. august 2014

Træning 25. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.15, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Så blev der taget hul på en ny trænings uge, Da jeg skulle møde på jobs ved de unge banditter kl 16 her til eftermiddag, blev jeg nødtil at stå tidligt op for at få presset dagens første trænings pas ind. Jeg stod derfor op kl alt for tidligt - løb en rolig tur i Risskov og omegn i snit 4.25 m/km. Hvorefter jeg hoppede hjem under dynen og sov videre endnu et par timer :-) Jeg var ganske fint og letløbene og nød en rigtig flot morgen som dog var rimelig kold.
Middag
Fysisk: Kl. 11.30, 24 km (marathon pace)
Generelt: Kørte hertil middag ned i trænings centeret og nappede dagens andet pas. Efter en halv lang op varmning løb jeg 3 x 4 kilometer med 1 km aktiv løb imellem. Det blev alt i alt til 24 km i snit 3.48 m/km. Jeg var generelt rigtig rigtig godt og letløbene..... men formen og kampvægten er også rigtig god i øjeblikket :-) god start på ugen.... og "kun" 164 km to go.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar