tirsdag den 12. august 2014

Træning 11. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 04.55, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen inden jeg skulle på arbejde. Løb den sædvanlige morgentur rundt om nybyggeriet ved Skejby Sygehus, turen blev snittet i tempo 4.22 m/km. Jeg var ganske fint løbene og havde ok med overskud trods tidspunktet af døgnet. Eneste minus ved dagens træning var at det for første gang i flere måneder var halv mørkt da jeg hoppede ud af døren.... det går squ den forkerte vej ;-/
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 17.15, 24 km (varighedsløb)
Generelt: Hoppede her sidst på eftermiddagen ind på fangernes løbebånd imens nogle af dem trænede noget andet. Tænkte jeg lige ville opvarme lidt inden jeg skulle udenfor i blæse vejret og futte lidt rundt med mine efterhånden fast fange løbemakkere. Det blev først til 11 km på bånd i tempo 4.17 m/km og herefter 13 km udendørs i tempo 4.02 m/km. Jeg var ganske ganske fint løbene dog var jeg ved at gå lidt kold til sidst da jeg ikke havde fået så meget at spise til frokost tidligere. 
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 6 km (varighedsløb)
Generelt: For lige at runde min mandag af hoppede jeg en tur på båndet igen efter jeg havde fået fri fra jobs, en mandag som endnu engang dikterede tre trænings pas... med kilometer garv på programmet. Med aftenens 6 km i snit 4.17 m/km er det samlet blevet til 40 kilometer på dagen...... perfekt marathon trænings dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar