søndag den 10. august 2014

Træning 10. august 2014

Fysisk: Kl. 11.30, 12 km (Rosenholm Løbet)
Generelt: Dagens træning var henlagt til Rosenholm løbet ude ved "jul på slottet" slottet i Hornslet. Tog over og besøgte mine forældre i sommerhus igår, så kunne lige så godt gøre et kort hold på vej hjem her i dag og få lidt god træning i benene og endnu en motionsløb sejr til Cv'et ;-) Lige som igår var planen at løbe i mit marathon pace, hvilket lykkedes okay i dag på en rimelig kuperet rute som bød på alt lige fra asfaldt vej til små muderede skovstier. og som planlagt vandt jeg 10,5 kilometer ruten i snit 3.30 m/km. Præmien var et gavekort på 200 kr til en lille lokal skoforretning i Hornslet..... hvilket jeg ikke rigtig kunne bruge til noget.... så på vej hen til bilen stoppede jeg en tilfældig lokal middelaldrene dame og forærede hende det, tror hu nblev glædeligt overrasket :-) Ellers har ugen som nævnt tidligere stået i restitutionens tegn. Hvilket har betydet at mængden har været sænket til 150 km og det ene af mine fart pas er blevet vekslet til to lette tempoture her i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar