torsdag den 21. august 2014

træning 21. august 2014

Morgen
Fysisk: kl. 07.15, 10 km (restitution)
Generelt: Lige som igår blev dagens første pas løbet efter min nattevagt, hoppede en tur på båndet efter at jeg havde fået fri. Benene var ganske fine - men valgte bevist at holde tempoet nede i restitutions tempo, de 10 km blev derfor snittet i 4.29 m/km.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.45, 17 km (Tærskel)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil eftermiddag - et par timer efter at jeg var stået op. Da det blæste og regnede helt vildt var jeg ikke sen til at hoppe ud i bilen og kører ned i centeret. Her opvarmede jeg 5 km hvorefter jeg løb 2 x 5000 meter med 2 minutters pause imellem, havde henholdsvis 3.14 og 3.12 m/km i tempo på de to tempo intervaller. Jeg var intet mindre end fantastisk godt løbene - var total overskuds agtig på samtlige 10 km. Super trænings pas!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar