torsdag den 1. januar 2015

Træning 1. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 08.20, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet kort tid efter at jeg var mødt på jobs, da fangerne stort set alle sammen havde valgt at sove hele formiddagen væk her 1. januar, kunne jeg lige så godt benytte stilheden til at bruge deres løbebånd. jeg startede stille og roligt ud i 4.30 tempo og sluttede i 3.45 m/km, mit samlede snit for de 15 km blev 4.04 m/km. Jeg var ganske fint og letløbene hertil morgen, selvom nattesøvnen havde været lidt sparsom.
Aften
Fysisk: Kl. 20.25, 6 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet i arbejdstiden på båndet. Skulle egentlig først have løbet når jeg havde fri.... men da jeg skulle til nordjylland efter lukketid, besluttede jeg mig for at nappe dagens andet pas i uniformen (dog med løbesko), da det mildeste talt var røv kedeligt på arbejde i dag - og ligeså godt kunne udnytte tiden. Udover at det var FUCKING varmt at løbe i uniformen så gik det ganske fint... det 6 km blev løbet i 4.11 m/km, startede ud i 4.30 tempo og sluttedee i 4.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar