tirsdag den 20. januar 2015

Træning 20. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Første pas i dag blev igen igen løbet på bånd, da jeg havde overnattet nede i fængslet. startede stille og roligt ud og øgede en lille smugle undervejs. De 10 km blev snittet i 4.26 m/km. Jeg var enormt træt hertil morgen... en kombi af alt for meget arbejde og allllt for lidt søvn.
Aften
Fysisk: Kl. 18.15, 20 km (tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet da jeg fik fri fra jobs og ikke mindre end knap 40 timers arbejde de sidste 3 dage. Startede ud med 8 km opvarmning med progressiv afslutning, herefter løb jeg 9 km tempo løb i snit 3.16 m/km, lagde ud i 3.20 tempo og sluttede i 3.05 m/km. Passet blev afsluttet med lidt afjog.... alt i alt var jeg rigtig godt løbene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar