torsdag den 22. januar 2015

Træning 22. januar 2015

Middag
Fysisk: Kl. 10.30, 15 km (intervaller)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag oppe i Strandby. Jeg lagde ud med 6 km opvarmning i omkring 4.10 tempo - herefter løb jeg en serie ilt optagelses interval som bestod af 7x800 meter + 400 meter alle med 2 minutters pause. Jeg formåede at holde et snit tempo på 3.03 m/km på de i alt 6 km fart. Hvilket jeg er ganske godt tilfreds med da jeg løb ganz alein på en åben asfaldt markvej ude på bøhlandet. Afsluttede med lidt afjog... Alt i alt var jeg ganske fint løbene og kunne mærke at jeg ramte rigtig rigtig godt på dagens intervaller, måtte i hvert fald hive gevaldigt efter vejret da jeg kom i mål på den sidste 800 meter plus jeg havde en lettere opkast fornemmelse :-)
Aften
Fysisk: Kl. 16.30, 8+3 km (Rolig tur + mega restitution)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil aften inden aftensmaden. jeg startede med at løbe en 8 kilometer rolig tur omkring Strandby og Elling i snit 4.15 m/km cirka. Herefter samlede jeg min kærestes ældste dreng og en ven op der hjemme, og vi løb sammen 3 km omkring 6.40 tempo - med et kort stop hos den lokale købmand hvor vi skulle shoppe "grønne pomfritter" a.k.a Bønner :-) Alt i alt en rigtig god trænings dag som sluttede rigtig hyggeligt med 2 drenge på slæb med hver deres pande lampe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar