mandag den 5. januar 2015

Træning 5. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 04.40, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens og ugens første pas blev løbet her meget tidligt mandag morgen inden at jeg skulle på jobs. Løb min sædvanlige morgen Risskov tur.... Det blev i alt til 11 km i snit 4.27 m/km. Jeg var alt i alt godt og let løbene oven på gårsdagens fart pas.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 19 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter en lang lang dag på Work løb jeg dagens anden tur, hvilket var en rolig tur på bånd. Jeg lagde ud i 3.30 tempo og sluttede i 3.55 m/km. Samlet blev de 19 km snittet i 4.13 m/km. Jeg var ok løbene... dog er jeg lidt øm i min lår muskel på indersiden som trækker lidt ned i knæet - ved ik lige hvorfor det er kommet i løbet af dagen, for mærkede intet på min morgentur. 

2 kommentarer: