lørdag den 17. januar 2015

Træning 17. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.10, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet i og omkring Strandby og Elling i Nordjylland. Løb hertil morgen inden kæresten og ungerne fik øjne. Vejene var frost glatte og umiddelbart efter at jeg var startet begyndte det også at vælte ned med sne, så løb egentlig blot og koncentrerede mig om ikke at skvatte på røv... Hvilket lykkedes :-) Afsluttede turen med at løbe forbi bageren for at hente morgenbrød - hvilket sovetrynerne der hjemme nød da jeg vendte retur.
Aften
Fysisk: Kl. 21.10, 10 km (tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hjemme i Aarhus her til aften, efter at jeg var vendt hjem efter en dag i fødselsdagens tegn hos min søster. Maven var fyldt med alverdens usunde ting - så jeg var bestemt ikke let løbene, men det lykkedes mig da at få et mindre kvalitets pas i benene. Lagde ud med 4 km opvarmning i 4.15 tempo, herefter løb jeg progressivt de sidste 6 km hvor jeg sluttede de sidste 800 meter i 3.00 tempo. Samlet blev de 10 km snittet i 3.48 m/km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar