tirsdag den 13. januar 2015

Træning 13. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd hertil morgen inden at jeg skulle møde på jobs. Jeg var overraskende godt løbene efter at jeg havde følte mig lidt tung og træt på aftenens pas igår. De 10 km blev futtet i 4.24 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 18.15, 20 km (tempo løb)
Generelt: Jeg havde egentlig planlagt hertil aften at tage til Træning med 1900 ML - jeg havde endda sagt nej til ekstrevagter og alt muligt andet fordi jeg VILLE der ud og træne i dag - men en planlagt eftermiddags lur på en lille times tid hertil eftermiddag da jeg kom hjem fra jobs endte med at blive til 2 timers middagslur... UPS - så jeg nåede desvær ikke til træning. Dagens andet pas blev derfor løbet i ensom majestæt hertil aften nede i centeret - jeg løb en lang opvarmning hvorefter jeg hamrede 8 km i 3.16 m/km. Jeg var ganske godt og letløbene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar