torsdag den 15. januar 2015

Træning 15. januar 2015

Formiddag 
Fysisk: Kl. 09.15, 44 km (langtur)
Generelt: Ugens og ikke mindst januar måneds lange Langtur er netop veloverstået.... som jeg skrev engang i december satser jeg på fremmod Hamborg at løbe en ekstre lang og lidt langsommere langtur engang om måneden - i december løb jeg en på 42 så for at have lidt progression på længden løb jeg 44 km i dag i et samlet snit på 4.24 m/km, jeg lagde roligt ud i 4.36 tempo og øgede stille og roligt til 4.06 tempo. Alt i alt gik det formiddabelt godt... var utrolig let og godt løbene og gik ikke det der ligner kold på noget tidspunkt. indtog en halv energi bar undervejs og omkring halvanden liter vand. I øvrigt løb jeg passet på bånd lige som jeg gjord i december. Jeg Magter simpelthen ikke at løbe så langt i det pis vejr vi har lige PT og når jeg godt kan lide at løbe på bånd.... ser jeg ikke det store problem i det.
Aften
Fysisk: Kl. 16.30, 3 km (mega restitution)
Generelt: iefter at jeg var kommet til Nordjylland, løb jeg en ultra kort tur med min kærestes ældste søn og hans ven.... De stod og trippede for at jeg skulle tage med dem ud og løbe - og det kunne jeg simpelthen ik sige nej til. Det blev til 3 km rundt i Strandby i tempo 7.00 m/km




Ingen kommentarer:

Send en kommentar