tirsdag den 27. januar 2015

Træning 27. januar 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen nede i fængslet inden at jeg skulle møde på jobs. De 10 km blev løbet i snit 4.29 m/km, jeg lagde stille og roligt ud og øgede en smugle hen af vejen. Var ok løbene dog træt i kroppen pga for lidt søvn... .benene var ok.
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 20 km (interval)
Generelt: Efter at have fået en lille times tid på sofaen hertil eftermiddag tog jeg til træning med 1900 knejterne hvor der stod 10 x 3,5 minut med 30 sekunders pause på programmet. Som udgangspunkt ville jeg løbe dem i halvmarathon pace på omkring 3.15 - 3.17 m/km. Men da vi kom i gang var jeg mega godt løbene så istedet for at lige alene i gruppen i mit planlagte tempo - øgede jeg en smugle og lå i læ af Jakob markussen og Teijs Niehujs som jeg formåede at følge med på stort set alle intervallerne.... jeg var dog en anelse mere presset end de to :-) Alt i alt var jeg formiddabelt godt løbene i dag og nåede ud på 11 km på de 35 minutter hvilket svare til 3.11 m/km, altså noget nær mit 10 km konkurrence tempo. Super duper pas og fedt at være til træning med knejterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar