torsdag den 29. januar 2015

Træning 29. januar 2015

Fysisk: Kl. 11.15, 23 km (tempo)
Generelt: Efter en lang opvarmning på 10 km i snit 4.10 m/km med progressiv afslutning løb jeg 2 gange tempoløb af 5 km adskildt af 2 minutters pause. Har de sidste par dage følt mig lidt sløj uden egentlig at føle mig syg... blot lidt tung i kadaveret og en lettere hæs stemme, så havde for at spare kroppen bare en lille smugle ændret mine planlagte 8-10 km i 3.15 tempo til 2 tempo løb i henholdsvis 3.18 og 3.16 tempo. med mulighed for kun at løbe den ene 5000 meter hvis jeg følte mig skidt. Men da jeg først kom i gang var jeg nogenlunde og ok løbene, så fik altså gennemført et habilt pas i dag af 2 x 5000 meter i lidt under halvmarathon pace. Alt i alt en super god trænings dag taget kroppens sløjhed i betragtning.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar