søndag den 4. januar 2015

Træning 4. januar 2015

Middag
Fysisk: Kl. 11.40, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil middag, da jeg lige havde en lille stund for mig selv - hvor min kæreste havde andre planer. Løb en tur på må og få oppe i Strandby i Nordjylland - havde blandt andet knap 2 km i strand kanten - det er virkelig en god løbestrand der oppe med hårdt stampet sand i øjeblikket :-) De 8 km blev snittet i 4.17 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 18.30, 17 km (interval)
Generelt: Løb dagens andet pas hjemme i Aarhus hvor jeg var kørt ned på båndet i centeret. Efter 8 km progressivt tempo opvarmning løb jeg 10 x 800 meter fordelt på 2 serier. hvor serien var adskilt af 2 minutters pause.... intervallerne var adskilt af 1 minuts pause. Jeg løb 3.00 tempo på samtlige 800'meter. Alt i alt var jeg særdels godt løbene - hvilket uden tvivl nok skyldes at jeg "kun" løb 10 km i omkring 5.00 tempo igår. Ellers alt i alt en perfekt uge som bød på 150 km med nogle gode kvalitets pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar