lørdag den 11. juni 2011

11 Juni 2011, Randers løbet

Fysisk: kl. 10.00, 15 km på dagen (14 km konkurrence)

Generelt: Dagens træning blev løbet til Randers løbet og bød på 14 km, løb de 14 km i tiden 51.03, altså et snit på 3.39 m/km, hvilket ikke er specielt hurtigt i forhold til at jeg løb lillebælt halvmarathon for 1½ månede siden i et snit på 3.32 m/km.
Jeg løb hele vejen for mig selv, og blev en sikker vinder med knap 6 min. til nummer 2, så man kan bestemt ikke sige jeg var presset, hvilket mine split tiderne bekræfter, ide at jeg løb de første 7 km på 25.08 og den den sidste halvdel på 25.57....

tog det stille og roligt og følte mig ganske fint løbende, og da det hurtigt var klart at jeg vil vinde, satte jeg tempoet en anelse ned, og benyttede løbet som en slags god tempo træning.

Men ellers er det jo altid sjovt at vinde, selvom feltet ikke var særlig stærkt. Vandt et gave kort på 250 kr til loebeshoppen.dk, som netop er blevet vekslet til en ny singlet og et par strømper. Ellers blev jeg efterfølgende "interviewet" af en jounalist fra Randers amtsavis, så mon ikke mit navn bliver nævnt heri, med et par linier i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar