søndag den 5. juni 2011

Horsens ½ marathon, 5 Juni 2011

fysisk: kl. 13.00, 21 km på dagen (Konkurrence)

Generelt: Puhadadada det var en varm og hård tur i dag, havde valgt at stille op til Horsens ½ marathon, da jeg havde en 3. plads at forsvare fra sidste år :-) på trods af at jeg havde været til 30 års fødselsdag i går, og først var kommet i seng ved 05 tiden. Så lige umiddelbart havde jeg absolut ingen planer om at løbe stærkt i dag, men nærmere bruge løbet som en god gang træning. stillede ligeledes op på ½ marathon distancen da det udfra tidligere resultatet var her det var nemmest at komme til præmierne.... løbet gik som egentlig ganske ganske fint alt taget i betragtning, løb på 1.21 men blev desvær kun nr. 4, så måtte tage tom hændet hjem men tilgengæld med en rigtig god gang træning i bagagen. ved efterfølgende gennemgang af resultat listerne, skulle jeg nok desvær have valgt at løbe 10 km istedet, her ville jeg nemlig med 99 % sansynlighed have vundet, da vinder tiden absolut ikke var prangende.... men fuck det, jeg fik en god gang bakketræning og en masse kilometer i stængerne :-)

I morgen starter jeg i øvrigt op på 1. fase af special programmet frem mod HCA marathon i september, så den næste månede vil jeg have fokus på at skrue op for mængden igen, samt træne en masse bakkesprinter og korte intervaller. Planlægger herudover at deltage i et par motionsløb da det jo er glinmrende træning.... i næste uge skal jeg blandt andet et smut til Hinnerup torsdag og Randers lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar