onsdag den 8. juni 2011

8 Juni 2011, Fuglsangsø stafet 5x5km

Fysisk: kl 18.30, 8 km på dagen (5 km. Konkurrence)

Generelt: Dagens træning var rykket en tur til Herning og fuglsangsø stafet, da jeg var blevet inviteret af en af mine venner, som manglede en femte mand på deres stafet hold. Jeg skulle løbe første tur, og placerings mæssigt gik det super duper, jeg kom først i mål på 1. runde og videre gav dapechen på en knæben første plads.... holdet jeg var en del af endte med at komme på en 5. plads ud af 136 så det var jo rigtig godt :-) Rent tids mæssigt så kom jeg ca ind på 17.15, ikke specielt prangende men eftersom det væltede ned med vand, og ruten havde mange mange skarpe sving, er jeg egentlig godt tilfreds....

I morgen satser jeg på at ta' til Hinnerup og deltage i endnu et motions løb, det er jo fremragende træning :-) :-) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar