onsdag den 29. juni 2011

Træning 29. Juni 2011

Fysisk: kl. 22.00, 12 km på dagen (mængde træning)

Generelt: Dagens pas blev løbet efter en alttttt for lang arbejdsdag, benene har sku været lidt trætte i dag oven på et par hård dage og en nat hvor jeg absolut ikke fik sovet det jeg skulle. Tror kun jeg fik sammenlagt 2,5 times søvn i nat, da jeg skulle op kl 5.15 og først faldt i søvn ved 2.30 tiden da jeg var sent hjemme fra jobs..... sov generelt helt af helvede til og tror det er fordi jeg har kørt lidt for meget med skiftende arbejdstider det sidste stykke tid. Og manglende søvn skaber absolut ikke "en god restitution". så nok derfor stængerne ikke har været på toppen. Kan med garanti love for jeg sover som en sten i nat.... så håber jeg bare benene er friske på en mindre morgen tur når vækkeuret ringer kl 5.30.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar