tirsdag den 7. juni 2011

Træning 7. Juni 2011

Fysisk: kl. 11.20, 18 km på dagen (mængde træning)

Generelt: Dagens pas blev løbet inden døre på løbebånd og bød på 18 km i 14 kmt, dog de 4 af dem med 15 kmt. Passet gik ganske fint og følte mig egentlig ganske godt løbene. Herudover kan det nævnes at jeg med dagens pas rundede de første 2000 km i år hvilket jo ikke er så dårligt, når jeg har planer om at runde 4000 inden året er omme. Imorgen skal jeg til Herning og løbe 5 km konkurrence til fuglsangsø staffetten, er blevet inviteret af en af mine venner, som manglede en femte mand på deres stafet hold fra arbejde. Selvom formen og i særdeleshed min iltoptagelsen ikke er særlig god iøjeblikket håber jeg, at komme ind på en tid som siger sub 17 og dermed ny pr eftersom jeg ikke har løbet en egentlig 5 km konkurrence, i efterhånden meget meget lang tid.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar