torsdag den 2. juni 2011

Træning 2. Juni

Fysisk: kl. 10.00, 15 km på dagen (Progressiv tempo tur)

Generelt: Dagens tur blev løbet på bånd i arbejdstiden, besluttede at sætte lidt tempo på for lige at teste formen i forhold til hvad jeg skal løbe på søndag til Horsens løbet, hvis tømmermændende ikke er for store :-) udfra dagens tempo tur på 15 km, som blev løbet progressivt fra 14 kmt til 17,5 kmt.... så skal jeg ikke løbe hverken 10 eller 5 km, hvis jeg vil gøre mig nogen forhåbninger om en god placering.... min ilt optagelse er ikke specielt god. så tror måske jeg vælge at løbe en ½ marathon, da min udholdenhed stadig er ganske fin, og sidst år var et snit tempo på omkring 15 kmt rigeligt til en podie plads, og umiddelbart vil jeg ikke have nogen problemer med at holde dette tempo igen her 14 dage efter Hamborg marathon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar