torsdag den 9. juni 2011

9. Juni 2011, Hinnerup Løbet

Fysisk: kl. 19.15, 12 km på dagen (8 km Konkurrence)

Generelt: Dagens træning var rykket et smut til Hinnerup og Jyske Bank løbet, jeg stillede op på 8 km ruten, og satsede på at holde et pace på omkrin 3.30 m/km, hvilket gik ganske fint, endte med et snit på 3.32 m/km kendte ikke lige ruten som skulle gennemløbes 2 gange, der var en temmelig hård bakke på små 100 meter, så snittet passede sku meget godt til hvad jeg havde planlagt.
Rent placerings mæssigt fik jeg en temmelig sikker 2. plads, et rimelig LANGT stykke efter vinderen, som var elite løberen Ulrik Heitmann fra Århus 1900...... havde jeg ikke valgt at løbe et par hundrede meter forkert på første runde havde jeg måske været lidt tættere på ham, men fuck det, havde absolut ikke været nogen trussel for ham alligevel :-)

Men ellers gik det sku egentlig meget godt, og en rigtig god gang træning er hermed blevet logget i bogen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar