søndag den 12. juni 2011

Træning 12. Juni 2011

Fysisk: kl 13.00, 10 km på dagen (Progressiv tempo tur)

Generelt: Dagens pas blev løbet på løbebånd i arbejdstiden, efter at have spillet lidt badminton først. De 10 km blev løbet som en progressiv tempo tur, startene på 14,5 kmt og sluttene med 17,5 kmt de sidste 3 km.
Første uge her på vejen mod HC Andersen marathon bød sammenlagt på 81 km, ikke sindsygt meget men tilgengæld er ca. 80 % af dem blevet løbet med god fart på, eftersom jeg har deltaget i adskillige konkurrencer...... Hvilket jeg godt kan mærke i stængerne, og specielt mine underben. Så tror jeg skal slappe lidt af og fokusere lidt mere på mængden end farten den næste uges tid, ellers tror jeg sku jeg meget muligt kunne rende ind i en gang overbelastning. Ellers har det var en rigtig fin uge med en 4. plads i Horsens, 2. plads i Hinnerup og en 1. Plads i Randers :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar