tirsdag den 16. august 2011

Træning 16 August 2011

Morgen

Fysisk: kl. 10.15, 17 km (Mængde træning)

Generelt: Blev løbet efter at have spist morgen mad hos de gamle, de 17 km blev løbet stille og rolig og med 14 kmt, tog det stille og rolig da jeg samme aften skulle løbe DHL stafet.

Aften

Fysisk: kl. 18.30, 15 km (DHL stafet)

Generelt: En rigtig rigtig fin aften... skulle løbe 2 x 5 km til DHL stafet, havde besluttet at løbe all out på første tur (1. tur på holdet), og så se hvad benene havde og byde på til anden tur (4. tur på holdet). Første runde blev løbet på 16.51, Ny officiel PR - men herudover fik jeg lov til at fører hele vejen rundt og nyde godt af publikums opbakning..... det var satme fedt :-) den første kilometer blev i øvrigt rundet i 2.56, så også en PR her.... hehe.

Anden runde blev løbet på 17.42, er faktisk ret godt tilfreds her også, eftersom jeg var nået at blive lidt stiv i bentøjet i mellemtiden, og jeg herudover skulle zig zagge lidt mellem alle de andre løbere. Udover de 2 runder opvarmede, mellem opvarmede og nedjoggede jeg - så alt i alt ca 15 km her til aften og 32 på dagen. Kunne faktisk godt tænke mig på et tidspunkt at deltage i noget mellemdistance baneløb, for er sikker på at jeg med det rigtige felt, lidt optimal interval træning og en lækker atletik bane, vil kunne presse tiden ned på omkring 16 min måske lidt mindre. for DHL staffetten i Århus er langt fra optimal til PR løb....


I øvrigt et lille fint billede, af undertegnede, i det tilknyttet billedgalleri til nedstående artikel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar