onsdag den 3. august 2011

Træning 3. August 2011

Morgen

Fysisk: kl. 07.00, 15 km (mængde træning)

Generelt: Blev løbet fra morgenstunden efter arbejde, løb de 15 km med 14 kmt. fin rolig træning.

Aften

Fysisk: kl. 18.30, 27 km (Mængde inkl. tærskel intervaller)

Generelt: Fin aften træning, løb 15 km roligt med 14 kmt, hvorefter jeg løb 4 x 2000 meter tærskel intervaller i halvmarathon pace (3.30 m/km), med 1 km jog imellem. passet gik overraskende godt taget i betragtning, at jeg har kørt med rigtig stor mængde træning de foregående dage inkl i dag. intervallerne blev faktisk løbet med rigtig rigtig stort overskud, så det tegner godt. dagen i dag har i alt budt på 42 km - har aldrig haft så stor en dags mængde før - men er lidt presset da jeg har som mål at nå 160 inden ugen er omme - og jeg rejser til tyrkiet fredag, så der forsvinder lige en enkelt trænings dag. i morgen byder dagen på 10 km morgen jog og 33 km aften langtur, håber ben tøjet kan holde til det, for ellers får jeg problemer med at nå målet for ugen rent mængde mæssigt.... men nu må vi se i morgen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar