onsdag den 17. august 2011

Træning 17. August 2011

Middag
Fysisk: Kl. 12.00, 22 km (Mængde træning)
Generelt: Blev løbet på bånd og med 14,5 kmt, måtte stoppe efter 8 km og gå over i en nærliggende kiosk og købe noget chokolade, da jeg var ved at gå fuldstændig kold. Havde ikke rigtig fået noget at spise inden jeg tog ned for at træne. men efter en lille yankee bar og lidt vand var jeg kørene igen. fik logget de 22 km og de gik som egentlig udemærket taget i betragtning af et par hård tempo løb igår.

Aften
Fysisk: kl. 18.45, 5 km (Rolig opvarmnings løb inden håndbold)
Generelt. Løb en lille tur for mig selv inden håndbold træning, for lige at være varmet ordentlig igennem, plus jeg lige fik 5 km i bogen ;-) det hele tæller jo....... har nok løbet med ca 13 kmt så det var bare en rolig tur. Herudover skal det nævnes at jeg var jævnt smadret til den efterfølgende 1½ times træning efter nogle ganske hård trænings dage. I morgen efter arbejde skulle jeg helst have logget ugen langtur (35 km) da det kommer til, at knibe med tiden i weekenden.... håber at være frisk nok til at gennemfører passet og helst med afsluttene 7 km i marathon pace. Ellers har dagen budt på 27 km - så er godt på vej mod de 170......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar