tirsdag den 23. august 2011

Træning 23. August 2011

formiddag

Fysisk: kl. 09.30, 20 km (Mængde løb)

Generelt: Blev løbet fra morgenstunden, og med ca 14,5 kmt. fin mellem lang formiddags tur inden jeg skulle på job.

Aften

Fysisk: kl. 22.30, 13 km (Tærskel intervaller)

Genrelt: Blev løbet efter arbejde på løbebånd, opvarmede 3 km hvorefter jeg løb 3 x 3000 meter tærskel intervaller og tilslut 1 km afjog. Alle intervaller blev løbet med 17,1 kmt (Forventet ½ marathon pace) og med 2 min pause imellem. Intervallerne gik rigtig fint og blev løbet med stort overskud. var dog en anelse øm i mine underben, så tror morgendagens 2 pas begge bliver løbet med moderat tempo for lige at give dem lidt ro. Ellers en rigtig fin aften træning. Herudover skal jeg da lige nævne at jeg med dagens 2 træninger har rundet 3285 km i år, hvilket er 15 km mere end hvad jeg nåede på hele sidste år :-) også er der endda stadig 4 måneder tilbage af året..... er sikker på jeg sagtens kunne have rundet 5000 i år, hvis det ikke lige var fordi jeg skal ud og rejse hele oktober - men hva fannn der kommer jo også et år 2012 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar