torsdag den 4. august 2011

træning 4. August 2011

morgen
Fysisk: kl. 07.00, 12 km (rolig mængde træning)
Generelt: Blev løbet efter nattevagt og med 14 kmt - følte mig bestemt ikke frisk i dag, men turen gik ok.

Aften
Fysisk: kl. 15.00, 30 km (Lang udholdenhed)
Generelt: Blev løbet kort tid efter jeg var stået op, havde lidt travlt med at komme afsted da jeg skulle ud til en ven og spise aftens mad. løb de 30 km med 14 kmt, turen gik ganske ok - taget omstændighederne i betragtning. har løbet 120 km de sidste 3 dage og 136 km hvis man tager mandag med :-) men som nævnt tidligere tager jeg til tyrkiet i morgen tidlig og indtil næste søndag, så har været lidt presset med at få de planlagte 160 km i bogen. mangler således 24 km, hvilket jeg napper lørdag og søndag i Marmaris, håber vejret og min trænigns tilstand tillader, at jeg kan få lidt tempo på i hvert fald en af turene, evt i form af lidt fartleg. Næste uge bliver rent restitution og lyst betonet træning hver anden dag.... der skal jo også være tid til at slappe af og nyde ferien :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar