tirsdag den 30. august 2011

Træning 30. August 2011

Fysisk: kl. 22.00, 13 km på dagen (Tærskel intervaller i ½ MP)
Generelt: Dagens træning blev løbet efter arbejdstid nede i fængslet på løbe bånd. Opvarmede 3 km med stigende tempo, hvorefter jeg skulle løbe nogle tærskel intervaller i ½ marathon pace. Jeg havde på forhånd planlagt 3 x 3000 meter, men besluttede mig for, at lave det om til henholdsvis 5000 + 4000 meter med 2 min interval pause, jeg løb de 2 intervaller med et planlagt ½ marathon pace på 3.30 m/km, passet gik rigtig fint og jeg havde ingen problemer med knæet. Håber og satser på, at jeg kan holde dette pace på søndag til Audi challenge i Århus, de 9 km i dag gik ganske fint med kunne på ingen måde have fortsat i 12 km mere...... men mon ikke jeg kan det på søndag når jeg først får racer skoene og konkurrence tøjet på, og nogle konkurrenter at løbe om kap med.... det håber og satser jeg i hvert fald på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar