tirsdag den 22. marts 2011

Trænign 22. Marts 2011

Fysisk: kl. 18.20, 26 km på dagen (Lang udholdenheds træning)

Generelt: Dagens Træning blev løbet på bånd hertil aften umiddelbart inden jeg skulle på arbejde, tror vist snart at jeg bliver nødtil at ta' mig sammen til at komme ud i det ny ankomne forår og løbe i stedet.... det skulel være så sundt for sjælen med noget frisk luft :-)

Dagens træning bød på 26 km lang udholdenheds træning, modsat igår så gik træningen rigtig godt - utrolig så stor forskel der kan være på dagene. De 26 km blev løbet med et pace på 4.20 m/km så alt i alt en stille og rolig tur.... men det kræver jo heller ikke så meget tempo når det bare er udholdenheden som skal køres en tur igennem :-) Ellers er der jo præcis 2 måneder til hamborg marathon i dag....som jo er den 22 maj :-) så pt har jeg faktisk kun 5 ½ uge tilbage inden jeg begynder at trappe ned for at peake formen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar