onsdag den 30. marts 2011

Træning 30. Marts 2011

Fysisk: kl. 14.45, 10 km på dagen (Vo2 max træning)

Genrelt: Dagens Vo2 max træning blev løbet på bånd, jeg opvarmede et par kilometer hvorefter jeg løb 6 x 1000 meter på følgende tider, alle med 2 min pause imellem:

3.09 med 1% stigning

3.09 med 1 % stigning

3.09 med 1 % stigning

3.09 med 1½ % stigning

3.06 med 1½ % stigning

3.06 med 1½ % stigning

Træningen gik rigtig godt, men tror muligvis jeg skal til at sætte mine Vo2 max intervaller op med et par hundrede meter fremover. Tempoet på omkring de 19 kmt. svare ganske godt til mit nuværende niveau, men synes jeg har lidt svært ved at få pulsen helt op og ringe, men mon ikke lidt længere intervaller kan sørge for det. Nu må vi se hvad det bliver til fremover - nu varer det jo alligevel heller ikke så længe før jeg hopper videre til næste "periode", hvor fokus kommer på tærskel intervaller, altså færer men længere intervaller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar