tirsdag den 8. marts 2011

Træning 8. Marts 2011

Fysisk: kl. 13.00, 24 km på dagen (udholdenheds træning)

Generelt: Dagens pas blev løbet et par timer efter at være vågnet, sov lidt længe efter at være kommet sent i seng, grundet gårsdagens sene træning. turen var beregnet til en udholdenheds trænings tur, for at kunne præsterer bedre på de ugentlige kvalitets pas (Vo2 maxs), har jeg valgt at sætte tempoet en anelse ned på min 2 ugentlige lange pas, for ikke at slide kroppen helt i smader her i starten.

De 24 km blev løbet udendørs med ca. 4.25 m/km i det fantastiske "forårs" vejr.... skyfrit, ca 8 grader og ingen vind - det bliver jo næsten ikke bedre :-) Løb et smut fra skejby forbi Riskov og ud til Stadion hvor jeg nappede en lille rundtur inden jeg løb samme vej retur. Da det passede perfekt med kilometerne løb jeg den rundstrækning ude ved stadion, hvorpå Århus løbet skal foregå på søndag - så nu er ruten da luret af.... så må vejret være den eneste hindring for at jeg ikke gider deltage.

men alt i alt en stille og rolig lang og langsom dejlig tur i fantastisk vejr i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar