fredag den 11. marts 2011

Træning 11. Marts 2011

Fysisk: kl. 14.45, 30 km på dagen (Lang udholdenheds træning inkl. lidt MP)

Generelt: Weekendens langtur blev løbet i dag, grundet at jeg planlægger at skulle løbe Århus løbet søndag, og derfor gerne vil undgå at have turen siddene i benene. Dagens lang tur på 30 km. blev løbet i mit sædvanlige mængde tempo på 14 kmt og foregik indendøre på løbebånd. Træningspasset gik rigtig rigtig godt og jeg løb hele turen med stort overskud, jeg ramte ikke på noget tidspunkt "muren" som jeg gør nogle gange når jeg træner de lange ture uden at proppe sukker og vand i kæften, så det var virkelig positivt :-) udholdenheden må altså åbenbart være rigtig god, ellers var sukker depoterne bare rigtig godt fyldte.

Jeg løb i øvrigt de sidste 3,5 km i mit forhåbentlig kommende marathon pace, altså 16 kmt. og det gik ganske fint - så alt i alt en rigtig god dag i Hagensens løbeliv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar