mandag den 14. marts 2011

Træning 14. Marts 2011

Fysisk: kl. 18.20, 24 km på dagen (udholdenheds træning 4.15 m/km)

Generelt: Træt - Træt - Træt - Ondt i benene - ondt i benene - og lidt mere ondt i benene...... Har godt nok været øm og små træt i benene i dag, men det er vel klart efter en 110 % indsats igår. Men tjaaa.... programmet dikterede interval træning - hvilket jeg så afgjordt ikke var istand til i dag - så byttede mandag og tirsdags passene om - så der istedet stod 24 km udholdenheds træning på programmet. Det var sku også en hård omgang at komme igennem - og var pænt glad for at løbebåndet holdte pacet for mig... for ellers havde jeg nok stadig luntet afsted med 8 km i timen.
De 24 km er overstået - træningen var ikke den bedste i dag og skulle bare overståes, håber på kroppen er bedre i morgen så jeg kan få løbet lidt interval, men er benene ikke bedre napper jeg nok bare lidt restitutions træning - for skal i hvert fald ikke risikere en overbelastningsskade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar