mandag den 21. marts 2011

Træning 21. Marts 2011

Fysisk: kl. 19.20, 12 km på dagen (Vo2 max træning)

Generelt: Lad mig sige fra starten af, at dagens træning absolut ikke var særlig god - måtte faktisk afbryde halvvejs i mine intervaller og hoppe over på Cross traineren for at få mine kilometer hjem.
Jeg varmede op 5 km og det gik faktisk ganske fint, efter følgende ville jeg så løbe nogle alternative Vo2 max intervaller, da det "hurtige" løbebånd var optaget. havde planlagt istedet at løbe 6 x 1000 meter med 16 kmt og 5 % stigning, jeg fik løbet de 3 af dem med nød og næppe - ved ikke om det var gårsdagens træning som stadig sad i kroppen eller min nattevagt - men følte mig virkelig dårligt løbende, benene føltes som om de var ved at knække sammen under mig og hovedet svimlede..... så valgte at afbryde og hive de sidste 4 km hjem på cross traineren for at få mine 12 km i bogen.

Forhåbentlig er jeg bedre løbende i morgen, hvor den står på 26 km lang tur, heldigvis i moderat tempo - så mon ikke det hjælper lidt på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar