tirsdag den 2. september 2014

træning 1. september 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 04.50, 12 km (restitution)
Generelt: Så var det atter blevet tid ti lat stå op midt om natten for at komme ud og æde dagens første kilometer inden at den stod på lang vagt i spjældet. Det Blev til 12 km i snit 4.32 m/km i Risskov. Jeg var ganske fint løbene og kunne godt mærke at søndagen havde været en nem dag på kontoret - på trods af marselisløbet.
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på bånd efter at jeg havde fået fri fra jobs. Lagde stille og roligt ud da jeg ikke følte mig super frisk - dette hjalp dog lidt da jeg kom i gang... så øgede tempoet stille og roligt undervejs og sluttede de sidste par kilometer af i 3.45 tempo. Alt i alt ganske udemærket dag i trænings skoene.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar