tirsdag den 2. september 2014

Træning 2. september 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 09.30, 16 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her først på formiddagen, Jeg havde sovet nede i fængslet selvom jeg havde fri i dag - da trunten skulle tidligt op og på jobs hertil morgen. Men da jeg vågnede startede jeg med at fejre min fødselsdag med en stille og rolig tur på båndet i snit 4.18 m/km. Jeg var ganske ok løbenen.... Benene har det fint og det lader til at jeg er kommet igennem sidste uges høje mængde uden at være alt for smadret.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.00, 17 km (tempo intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil eftermiddag inden at jeg skulle ud til de gamle og fødselsdags hygge med sund men god mad, og en lille smugle slik ;-) Efter en opvarmning med progressiv fart løb jeg 2x5000 meter med 2 minutters stående pause i snit 3.12 m/km. Afsluttede passet med lidt rolig afjog. Alt i alt var jeg ganske glimrende løbene.... formen er bare rigtig god :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar