mandag den 8. september 2014

træning 8 september 2014

Morgen
Fysisk: kl. 07.40, 12 km (restitution)
Generelt: Puhhhhh det var en hård omgang.... var godt nok tung i benene da jeg begav mig ud på dagens første pas, men havde heldigvis heller ingen planer om at skulle løbe hurtigt i dag. Udelukkene skulle der restitueres og løbes affaldsstoffer ud af benene efter gårsdagens lange tempo tur. De 12 km blev løbet en anelse progressivt og blev snittet i 4.30 tempo.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.45, 10 km (Restitution)

Generelt: Dagens anden tur blev løbet på båndet nede i fængslet efter at jeg havde fået fri fra en kursus dag. Benene var stadig lettere mærket.... dog ingen ømheder - kun træt. I øvrigt gik jeg fuldstændig kold og havde ingen energi.... Så i stedet for de 15 planlagte rolige kilometer hoppede jeg af båndet efter de 10. De resterene 5 km har jeg udsat til en tredje krot restitutions pas senere i dag :-)
Aften 
Fysisk: Kl. 19.30, 5 km (Restitution)
Generelt: Dagens tredje tur blev løbet hertil aften sammen med min kæreste. Hun skulle lige ud og luftes lidt efter en lang arbejdsdag.... ;-) Fik presset hende til at løbe lidt hurtigere end vi plejer.... så vi fik snittet de 5 kilometer i 4.47 m/km, hun er squ sej :-) alt i alt er det blevet til 27 kilometer restitution idag.... en dag hvor jeg har været træt i benene - men ingen ømheder overhovedet, så jeg er sikker på at jeg er frisk og klar til fart træning i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar