torsdag den 4. september 2014

træning 4. september 2014

Fysisk: Kl. 09.00, 24 km (Marathon pace træning)
Generelt: Da jeg havde fået ordre fra min bedre halvdel om at få overstået træningen her til formiddag - da hun havde en gave til mig til middags tid - måtte jeg hellere komme tidligt ud af fjerene. Det blev i alt til 24 km i snit 3.44 m/km, jeg indlagde 4 tempo ryk undervejs med 1 kilometers rolig jog imellem. Det blev til henholdsvis 5+4+3+2000 meter i mit marathon pace. Det gik ganske fornuftigt med var lidt ristet til sidst.... Nu står den udelukkene på rolig mængde træning ind til på søndag, hvor jeg skal hjælpe en af mine klubkammerater igennem Audi Challenge til en god tid. og for lige at vende tilbage til den gave som min søde kæreste havde valgt at give mig - så var det 1 times behandling ved Jan Nørmark en super duper og yderst kompetent idræts fysiolog i Aarhus.... så mine tungt marathon trænings belastede ben fik i ordentlig omgang!!! Damnnnn det var nice :-) I aften står den på sponsor møde sammen med resten af 1900 ML ude ved Adidas her i Skejby.... blir spændende at se hvad vi skal løbe rundt i af tøj og sko til foråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar