onsdag den 10. september 2014

Træning 10 september 2014

Morgen
Fysisk: kl. 08.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Stod hertil morgen op allerede kl 7 påtrods af at jeg havde fri i dag, men da kæresten skulle på jobs og jeg var frisk kunne jeg lige så godt komme i sving. Dagens første tur blev løbet i et fantastisk dejligt løbe vejr omkring Egå Engsø og de 12 km blev snittet i 4.09 m/km. Var faktisk rigtig rigtig fint løbene.... 
Eftermiddag
Fysisk: kl. 14.40, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have tilbragt hele dagen med have arbejde og hus rengøring var det blevet tid til dagens andet pas, blot endnu en rolig tur. Steen Jespersen med gode klub kammerat ude fra 1900 srev en sms hertil middag og spurgte om jeg var klar på en lille tur, da han var i Skejby. Vi aftalte at mødes hertil eftermiddag - hvor vi løb en tur ind omkring Risskoven på min sædvanlige "Mikkel/Klaus rute" :-) Jeg var overraskene godt løbene og havde 2/3 dele af passet i 4.00 tempo. Samlet kom vi retur til Skejby i 4.08 m/km.... Rigtig hyggelig tur hvor vi fik sludret en del.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar