søndag den 7. september 2014

Træning 7 september 2014

Fysisk: Kl. 10.00, 34 km (Audichallenge halvmarathon)
Generelt: Dagens pas var lagt i forbindelse med Audi Challenge halvmarathon - hvor jeg havde indlagt løbet som tempo delen på en længere tur på i alt 34 kilometer. Jeg havde på forhånd aftalt med Max Boderskov min klubkammerat, at jeg skulle løbe pace for ham til 1.13. For at starte der så ramte vi desvær helt af h-til.... rent tidsmæssigt, jeg var simpelthen elendig til at ramme de 3.27 m/km som aftalen lød på - så vi var lige fra første kilometer af bagefter. Men endte med at trække ham hele vejen hjem til målstregen til en tid på 1.13.55 hvilket var ny PR for ham og gav ham en 3. plads.... Så bortset fra at vi ikke løb den tid jeg skulle pace - gik det vist meget godt, og synes selv at vi fik disponeret den ret godt, i det at de sidste 5 kilometer var de hurtigste af dem alle. Jeg fik selv en 4. plads og en rigtig rigtig god gang marathon træning.... hvor jeg fik løbet 21 km i 3.30 m/km tempo som del af en langtur på 34 kilometer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar