torsdag den 11. september 2014

Træning 11. september 2014

Middag
Fysisk: Kl. 12.00, 18 km (tempotur)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil middag, efter at jeg havde sovet dejligt længe i dag.... trængte virkelig til det. Efter min lidt sene morgenmad kørte jeg ned til centeret i byen, da jeg alligevel lige skulle ned og bytte nogle gaver. Her nappede jeg 7 km opvarmning hvorefter jeg hamrede 8 km tempotur i mit halvmarathon pace. Sluttede passet med lidt rolig afjog.... alt i alt gik træningen ok, var dog lidt tung og træt i bentøjet - måse fordi jeg havde sovet aaaalt for meget :-)
Aften
Fysisk: Kl. 18.45, 8 km (restitution)
Generelt: Løb en yderst rolig tur hertil aften hjemme i Skejby - var ikke specielt overskuds agtig - men skulle også bare lige have lidt rolige kilometer til mængde bogen :-) Alt i alt en lidt træt trænings dag.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar